منتديات واحة شنني
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

فوائد العزوبيه للطرفين

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
نبيله
*-* المشرف العـــام *-*
*-* المشرف العـــام *-*
نبيله

انثى عدد الرسائل : 715
الإقـامة : في داتي مع نفسي
الهواية : السفر ، الخواطر و الشعر

شهر ديسمبر
. .:

فوائد العزوبيه للطرفين Empty
مُساهمةموضوع: فوائد العزوبيه للطرفين   فوائد العزوبيه للطرفين Icon_minitimeالإثنين 31 ديسمبر 2007 - 13:39

مميزات العزوبية للبنــات

اولا : تنامي براحتك على السرير وتتحركي كما تشائين بدون ان تزعجي اللوح اللي نايم جنبك
ثانيا: غطاء الفراش لكى وحدك بدون ان تستيقظي فى منتصف الليل لتجديه اختفى مع البني ادم اللى جنبك
ثالثا: تستمتعين بنوم هاديء بدون ازعاج شاكمان العربية اللي على السرير
رابعا : ريموت التلفزيون سيظل لكى وحدك بدون استغلال الطرف الاخر لمشاهدة الكورة فوائد العزوبيه للطرفين Thumbup
خامسا : اذا قمتي بتنظيف البيت سيبقى نظيفا لمده طويلة لعدم وجود ساكن الزريبة
سادسا : تستطيعين شراء اي شيء نِفسك فيه مهما كان الثمن بدون الاستماع الى العبارة الشهيرة: في حاجات أهم من كده ياهانم فوائد العزوبيه للطرفين SnipeR%20(40)
سابعا : لن تضطري الى استضافة اصدقائه الذين يقضون السهرة في الحديث عن ملكات الجمال ومذيعات القنوات الفضائية
ثامنا : لن تضطري الى مشاهدة النشرات الاخبارية والبرامج السياسية والرياضية بالاجبار فوائد العزوبيه للطرفين Wink
تاسعا: تشيلي مسئولية بيته ليه؟ هوّ كان من بقيّة عيلتك؟ فوائد العزوبيه للطرفين Idea

مميزات العزوبية للشبـاب فوائد العزوبيه للطرفين Idea

اولا : تنام على السرير براحتك زى الطيارة بدون ان يدفك أحد او يوقعك على الأرض بتعمد
ثانيا : مفيش ازعاج من المدام على اي صوت غريب او انها خايفة من الضلمة او اي شىء يقطع عليك منامك و راحة بالك
ثالثا : تصيع زي ما انت عايز.. تطلع الصبح زي ما تحب و ترجع وقت ما تحب وتقعد مع من تحب,
رابعا : تتفرج على التليفزيون براحتك من غير المدام اللي بتموت فى هم و غم المسلسلات او برامج الطعام السخيفه
خامسا : جيعان؟؟ مفيش ابسط من كده.. اتلقح على اي مطعم و كل وجبة سريعة او حتى اطلب بالدليفري او حتى نام خفيف
سادسا : الغسيل؟؟ سهل قوي.. غسالة فول اوتوماتيك او حتى هاف توماتيك تقضّي الغرض وتخلي غسيلك زي الفل و لا الحوجة

سابعا: تلاقي وقت كافي لممارسة رياضتك المفضلة

ثامنا والمهمة جدا : قرشك فى جيبك فى الحفظ والصون, بدون المحاولات المستميتة من المدام للاستيلاء على أموالك >>>> قويه هذي

فوائد العزوبيه للطرفين Whistlingفوائد العزوبيه للطرفين Ideaفوائد العزوبيه للطرفين 825482
نسر الواحة
مشرف المنتديات الريـاضيـة
مشرف المنتديات الريـاضيـة
نسر الواحة

ذكر عدد الرسائل : 712
الإقـامة : قريبا في ألمانيا ان شاء الله
الهواية : sport&net

مُساهمةموضوع: رد: فوائد العزوبيه للطرفين   فوائد العزوبيه للطرفين Icon_minitimeالإثنين 31 ديسمبر 2007 - 14:15

هههههههههههههههههههههه

والله هذا مو صحيح يا نبيلة
اسألي المجرب ولا تسألي الطبيب
مشكورة والله
بنت الواحة
مشرفة واحــة الإسلام
مشرفة واحــة الإسلام
بنت الواحة

انثى عدد الرسائل : 385
الهواية : السفر

مُساهمةموضوع: رد: فوائد العزوبيه للطرفين   فوائد العزوبيه للطرفين Icon_minitimeالإثنين 31 ديسمبر 2007 - 14:24

هههههههههههههههههههههههههههه والله دائما تتحفينا بمواضيعك... تسلم ايديك.....و لو حابين أكثر استفسار الرجاء الالتجاء لأخونا المجرب "زيدون"
نبيله
*-* المشرف العـــام *-*
*-* المشرف العـــام *-*
نبيله

شهر ديسمبر
. .:

مُساهمةموضوع: رد: فوائد العزوبيه للطرفين   فوائد العزوبيه للطرفين Icon_minitimeالأحد 6 يناير 2008 - 6:29

ما ننحرم من هالضحكة اخي زياااااااااد

انشاء الله

بس يا اخي هدا صحيح

انت مجرب يعني

طيب للاسفادة الرجوع للاخ زيااااااااد

يسلمو يا الغلاااااااااااااا
نبيله
*-* المشرف العـــام *-*
*-* المشرف العـــام *-*
نبيله

شهر ديسمبر
. .:

مُساهمةموضوع: رد: فوائد العزوبيه للطرفين   فوائد العزوبيه للطرفين Icon_minitimeالأحد 6 يناير 2008 - 6:31

دووووووووووم هالضحكة يا الغالية

انا كشفت بخل الشباب

يسلمو حبيبتي

اجعلي اسمك عبير يفوح شذاه دوما بصفحاتي المحتاجه لدعمك

... الف سلام وشكر
العميد
*-* المشرف العـــام *-*
*-* المشرف العـــام *-*
العميد

ذكر عدد الرسائل : 812
الإقـامة : قلب الواحة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد العزوبيه للطرفين   فوائد العزوبيه للطرفين Icon_minitimeالأحد 13 يناير 2008 - 12:06

نبيله كتب:
اولا : .... بدون ان تزعجي اللوح اللي نايم جنبك

أيها الشباب إعلام نعلم كافة التماسيح أن الأخت نبيلة قد أعلنت الحرب على التماسيح وهي متشجعة فوائد العزوبيه للطرفين 460606 بالسحالي إلّي طغو خلال هاذين اليومين بالمنتدى ومن مكاني هذا أعلن الحرب على السحاليفوائد العزوبيه للطرفين 91199

فوائد العزوبيه للطرفين
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فوائد الحبه السوداء كما قال عنها الرسول صلى الله عليه و سلم